[linux] mutt a filtre

Středa Listopad 8 12:06:05 CET 2000

-> > vies povedat este ine rozdiely linky atd?
-> > Podla mna je procmail tiez perfektny filtrovaci software...
->
-> ano procmail som tiez vyuzival, ale strasne mi vadil jeho konfiguracny
-> subor...
-> a maildrop mi umoznuje vemi jednoducho a prehladne spravit veci,
-> o ktory som pri pouzivani procmialu len snival

no, sak cujem teda citam ;)

ALL: ma niekto nieco proti popisu maildropu a procmailu nech ma sprdne aby
som to wedel...

-> ja pouzivam maildrop, ty pouzivas procmail, on pouziva mozno
-> script v perle... kazdy pozuiva to co sa mu paci - ale vzdy
-> je dobre vediet o alternative

lenze tato tvoja veta mi zase vyznela trosku inac ;)

-> > -> za 'perfektny filtrovaci softver' by som skorej povazoval maildrop
-> > -> ako procmail :-)

sorry ale som dost citlivy a presny vyznam slov a mozno mi niekto neuveri
ale mam na to dokonca aj dovod ;) tvoje slova nikto nikdy neprekrucal?

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 On the other hand, you have different fingers.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000