[linux] AMD Duron a Linux

Marian Schubert M.Schubert na sh.cvut.cz
Středa Listopad 8 13:13:10 CET 2000

* Brano Majernik <BranoM na madein.sk> [001108 12:33]:
> Ahojte,
> mate niekto nejake skusenosti s Duronom ale hlavne s mainboardami s VIA
> KT133 alebo VIA KX133 chipsetom
> pod Linuxom. Nerobia nejake problemy?Ktory mainboard by ste doporucovali?

Mam Durona 600MHz & Abit KT7 a beha to ok. Jediny problem je, ze som
este neprisiel na to ako rozbehat UDMA 66. Radic ma podporu v kerneli
ale pise mi to nejake hlasky dma_intr: ... BadCRC. Ale to asi nebude
problem s radicom.

--
					/"\
Marian Schubert				\ /     ASCII Ribbon Campaign