[linux] Kernel 2.4.0test1

Marian Schubert M.Schubert na sh.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 9 00:32:23 CET 2000

* Peter St?elec <beko na profi.sk> [001108 22:40]:

> fajn ale ja v adresari /dev nemam vytvorene ziadne zariadenia s cestou
> /dev/discs/disc0

Aky kernel prave pouzivate ? Btw. ak nezaskrtnente devfs v konfiguracii
kernelu tak by malo fungovat stare /dev/hd*

> Vite mi poradit kde sa o tom docitam ? Je to niekde v dokumentacii jadra ?

/usr/src/linux/Documentation/filesystems/devfs

--
					/"\
Marian Schubert				\ /     ASCII Ribbon Campaign