[linux] mail server: virtual domains

Jarry guru jarry na gmx.net
Čtvrtek Listopad 9 07:06:36 CET 2000

Caute,

Mam tu taky problem, a narychlo si neviem spomenut na riesenie:
Moj postovy server (povedzme comp.firma.sk) prijima postu
pre domeny firma.sk, firma1.sk a firma2.sk. Tie su aj uvedene
v sendmail.cw (a nan je uvedeny zas odkaz v sendmail.cf) a
samozrejme aj prislusne name-servery maju spravne MX-zaznamy.

Takto to sice funguje, ale aj trochu demokratickejsie, ako by
som chcel. Pretoze zadefinovany uzivatel moze prijimat postu
na adresu user na comp.firma.sk, user na firma.sk, user na firma1.sk
aj user na firma2.sk. A to je az privelka demokracia, ci vlastne
chaos (co sa zase v podstate az tak moc nelisi :-).

Tak mi poradte, ako mam spravit, aby user1 mohol prijimat postu
len na adresu user1 na firma1.sk, user2 len na adresu user2 na firma2.sk,
pripadne webmaster na adresu webmaster na www.firma.sk. Skratka
aby som mal poriadne ponastavovane virtualne domeny postoveho
servera...

Jarry