[linux] maily

Robert Madaj rony na ultranet.sk
Čtvrtek Listopad 9 17:46:01 CET 2000

->> Vo firme mame 19,200Kb pripojenie na inet. Chcel by som spravit
->> obmedzenie v prichadzajucich a odchadzajucich emailoch tak, aby sa nedali
->> posielat ani prijima obrazky, videa, atd. vacsie nez povedzme 300kB.

MfU> sendmail?
MfU> bud v configu

MfU> MaxMessageSize=307200

MfU> allebo v makro subore

MfU> define(`confMAX_MESSAGE_SIZE',`307200')dnl

JA MAM V exime taky skriptik, ktory navyse
este spusta antivirovy program na attache.

ale tie prilohy kontroluje v podstate len podla pripony
takze ho okasles premenovanim. Na to su uz trosku sofistikovanejsie
produkty.

nie je asi problem, spravit pipe do nejakeho skriptu,
ktory bude strihat z mejlov attache vacsie ako cosi,
plus VIP skupiny, ktorym to nebude robit.

priznam sa ale, ze sendmail mi nic nehovori, qmail alebo
exim sa mi javia zrozumitelnejsie na administraciu. Exim trosku
viac ako qmail.

plus samozrejme neuskodi rovno v smtp session vytvorit horny limit
velkosti spravy.

--
  maj sa r.