[linux] Router na 386

Pátek Listopad 10 12:34:03 CET 2000

-> Dobry den,

-> ma niekto konkretne skusenosti s robenim routera na Linuxe? Pokusam sa
-> totiz o nieco podobne za pomoci balika z LRP, resp Coyote Linuxu (tiez
-> odovodeneho z distribucie LRP).

skusenosti by nejake boli...

-> Da sa take nieco prevadzkovat na 386DX+koprocesor+8MB RAM? Teoria hovori,
-> ze ano, avsak konkretne sa mi to tvari, ze chce pentium...

co konkretne sa tak tvari ?

linux router moze v pohode bezat z jednej diskety na 386 s 4 MB RAM a zvlada
routovat (a trosku aj firewallovat) 38400 linku.

samozrejme, lepsia masina sa oplati lebo moze toho potom dokazat viac -
DNS, MX, proxy...

mozno je potrebne viac pamate atd len pocas instalacie...
 Boost your system's speed by 500% - DEL C:\WINDOWS\*.*

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000