[linux] ASP (foxpro) v emulatore Dosu

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Pátek Listopad 10 14:19:04 CET 2000

> Zdravim.
> Podla tej hlasky to vyzera tak, ze procesor sa mu v emulatore DOSu javi ako
> 8086 a chce 386 DOS extender, aby mohol bezat v chranenom rezime.
> Neviem, ci emulator DOSu zvladne rezidentne ovladace. Neskusal som.

Skoro naopak. On che ist do 32bit modu, ale vie, ze je v real, co by
nevadilo, ale virtual. Cize vie, ze je niekto nad nim, kto uz je v
rozsirenom mode, lenze on chce mat nad nim kontrolu sam.

Ako to spravit, to netusim. Pravdupovediac, neviem, ci je to mozne.
Myslim si, ze by malo byt, len keby emulator vedel naemulovat, ze je v
real mode...

				Jano