[linux] kppp a netscape

Neděle Listopad 12 09:51:44 CET 2000

Dňa Ne, 05 nov 2000 ste napísali:

>         Ale Netscape za to asi nemoze ( aj ked skape naozaj hned ), lebo
> sa fakt neda spustit vobec nic z X-ov ani len terminal az kym sa nezrusi
> pripojenie cez kppp. Da sa vsak prepnut na inu konzolu a behat cez Lynx.
>     To by som vsak nikomu z vas neprial.
>
>         Svato

Nesledujem tuto rozpravu odzaciatku. Ak je to RHL 6.neviemktory, tak mal chybu v
kppp. Blizsie informacie treba hladat v archive mailing listu linux na linux.cz,
ak sa nemylim tak na adrese http://www.linux.cz/lists/archive/linux/. Myslim,
ze to bolo riesene niekedy minuly rok.
  Ak by to nepomohlo a mate dost pamate (toto riesenie je skriabanie sa pravou
rukou za lavym uchom) mozete si spustit este jeden xserver na display :1. niecim
ako startx -- :1 presnejsie zodpovie manual. Tym budete mat spustene dve
graficke okna. (Toto som o oblubou robil, ked som prekladal nieco s KDE, ale
pracoval som pod XFCE.)

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk