[linux] meno balika - grep

Pondělí Listopad 13 08:41:20 CET 2000

Dňa Po, 13 nov 2000 ste napísali:
> Zdravim vsetkych,
>
> 	pred nedavnom tu niekto spominal, ako najst, v ktorom rmp-ku
> sa nachadza subor, ktory potrebujem (autoheader). Pozeral som aj v archive
> konferencie, no bez vysledku. Bolo to nieco ako
>
> 	grep -e autoheader -f /mnt/cdrom/RedHat/RPMS/*
>
> ak si dobre pamatam, ale nefungovalo mi to.
>
> Sorry za banalitu, ale neviem si pomoct sam
>
> dik a pekny den
>
> Martin

neviem co robi autoheader, ale pouzil by som nieco taketo:
for i in /mnt/cdrom/RedHat/RPMS/*; do echo $i; rpm -qlp $i| grep subor_ktory_hladam ; done

pripadne by sa to dalo vylepsit podmienkou, aby som nevypisoval vsetky mena
suborov, ktore prehladavam. Samozrejme, ze podmineny by bol vypis mena
prehladavaneho suboru.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk