[linux] ASP (foxpro) v emulatore Dosu

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Pondělí Listopad 13 09:12:05 CET 2000

Ahoj,

> Mozno sa pitam blbo, ale vmware a bosh s plex86 su uplne ine druhy sw?
> Alebo bosh(plex86) dovoluju podobne veci ako vmware? (konrertne beh wnt aj
> linuxu dokopy)?

no, bochs ani plex86 AFAIK nevedia spustit momentalne windows. bochs sa uz
nevyvija, ale plex86 ide spravnym smerom a myslim, ze to uz pojde. Ale on pisal, ze
to chce pod dosom, takze to pojde v pohode.

V podstate je to ta ista kategoria softveru, akurat plex86 bude (resp. je) ovela
rychlejsi, pretoze ma uplne iny mod operacie (ak chces, mam o tom aj papiere,
ale bohuzial nie v elektronickej podobe, bol som na prednaske Kevina Lawtona, ktory
ten soft napisal).

 Juraj.