[linux] ASP (foxpro) v emulatore Dosu

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Pondělí Listopad 13 10:59:53 CET 2000

Ahoj,

> takto: plex86 == vmware
> teda, mozno v buducnosti. plex86 je free nahrada vmware, ale zatial
> je v alfa verzii (plex86 nabootuje FreeDOS a Linux, ale este nie Win).
>
> bochs je softwarovy emulator PC, je ako zaklad plex86.
>
> rozdiel medzi bochs a plex86 je v tom, ze plex86 je ciastocne
> hardwarovy emulator (procesorove instrukcie su vykonavane nativne)
> a bochs je cisto softwarovy emulator.

Ah, este podstatna vec: licencia. Bochs nie je free (teda je zadarmo
pre nekomercne pouzitie, ale nie je to GNU GPL). Plex86 je fakt
zaujimavy projekt. VMWare je sice pekny, ale nie je free -> nezaujima
ma.

Ked uz sme pri freedose, kompiloval niekto freedos? Ja som totiz
spravil v skole na 286kach na chodbe terminaly pre studentov, je tam
SSH pre dos, da sa odtial bezpecne konektnut von, ale potrebujem
zdrojaky freedosu zmenit, aby nefungoval ctrl+break, lebo studenti
su coolovi a mazu tam veci. Zdrojaky som uz menil, ale este nikdy som
to nekompiloval.

 Juraj.