[linux] linux server security...

Jarry guru jarry na gmx.net
Pondělí Listopad 13 12:12:12 CET 2000

Juraj Bednar wrote:

> denial of service spravis na ten druhy server a nepride
> ti sprava ani do dvoch dni.

No iste, ale DoS na dobry server na rychlej linke nie je
az taka trivialna vec...

> tak ho fyzicky skopirujes (15 minut) a potom sa uz hras.

Nechcem podcenovat mojich uzivatelov, ale myslim, ze na
toto este nedozreli. A ak by az po disasemblovani zistili,
ze potrebuju napr. seriove cislo povodneho disku, museli
by si ho vybrat opat. A medzicasom by som istotne zistil,
ze server bol rebootovany...

> toto je weak, disasemblovanie a zachvilu mas heslo alebo
> aspon mozes prejst.

Ved ja viem, ale skus poradit nieco lepsieho...

> Riesenie jednoduche nie je a zlozite ma vela overheadu.
> Zober pocitac k sebe a pripoj ho cez Internet.

To tazko. Z firmy ho zobrat nemozem, a cely cas pri nom
tiez nesedim...

Mne ide skratka o to, aby sa mi v tom nejaky "chytrak"
nezacal vrtat. A ak by aj zacal, tak nech sa radsej vsetky
data znicia, ako by ich mal dostat. Su tam totiz aj dost
citlive veci, ako napr. platy vsetkych zamestnancov, a to
by niekoho mohlo moc zaujimat!     :-)

Jarry