[linux] problem s graf. kartou pod X

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Pondělí Listopad 13 13:44:45 CET 2000

palenik wrote:

> Ahojte,
> podarilo sa niekomu rozchodit pod XWindow vga Rendition Verite 2200 so
> slusnym rozlisenim a farebnou hlbkou, aspon 1024x768 pri 16 m. farbach?
> Po nastaveni uvedenych parametrov v Xconfigurator-e spustim X-i, pricom
> v skutocnosi nastartuje server s omnoho mensim rozlisenim a s 256
> farbami! Viete mi niekto poradit, co s tym?

Poradit neviem, ale bracho si kupil (ja som vyberal ;-) takuto kartu,
tak som ju vyskusal, ci by sa aj mne nesikla. Ak si dobre spominam, tak
som ju nejako rozchodil, ale sa mi zdala byt pomala a mozno tam boli
este aj ine problemy (preto som si kupil radsej ATICharger s RageIIc).
Xconfigurator som nepouzival - bolo to v SuSE 6.3 a tam je na to sax.

Stevo
--
http://www.isnet.sk/petrucha