[linux] Problem : lilo boot

Strazovec Peter - 5Z025/9 strazov na fred.fri.utc.sk
Pondělí Listopad 13 17:13:51 CET 2000

linux je na hdd1 a patri mu cely, na hdd5 je swap
na hda1 je win_c a na hda5 je win_d
na hdd ho mam preto, lebo predpokladam, ze ked mi hda podporuje UDMA66
a hdd nie, tak ich nechcem mat na jednom kabli, lebo potom by to asi bolo
na nic.