[linux] JDK 1.2.2 v RH 7.0

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Úterý Listopad 14 09:49:44 CET 2000

On Mon, Nov 13, 2000 at 03:06:12PM +0100, Dado Jan wrote:
> Myslim, ze toto je podstatne... inake nemam sajn, java nie je moje pole...

Uz som stiahol z blackdown jdk1.2.2 FCS a ide v pohode. Trojku som tam nechcel
davat lebo co keby sa vyskytli problemy s binarnou kompatibilitou pri JVM na
1.2.2.

Inac k tej hlaske ohladom toho "GNU gmp was not found by Kaffe configure" mi
pripada nanajvys velmi divne aby javovskemu kompilatoru chybali nejake dalsie
softy. Este som sa s tym nestretol ale skusim to pre tu srandu.

	Hanus