[linux] Tabulka partici - urgent

Martin Kavec martin.kavec na uku.fi
Úterý Listopad 14 14:20:05 CET 2000

Zdravim vsetkych,

	prosim, poradte mi ako sa da zapisat tabulka particii na disk bez toho, aby
som stratil
data, ktore tam boli pred modifikaciou /ak su vobec este tam :((/.
	Menil som distribuciu, z rh7 na mandrake 7.2 a nic ine som neurobil, iba v
ramci
extended partition som posunul swap na zaciatok byvalej ext2 a zapisal
tabulku. Po tomto bol disk cisty. Najhorsie je to, na disku boli aj vfat
particie s uzivatelskymi datami. Priblizne si pamatam, ake velke boli
jednotlive particie. Ak by som ich vytvoril presne take ake boli, mam sancu
zachranit data?
Prosim, pomozta mi.

	Vdaka za kazdu radu.

Martin.