[linux] Tabulka partici - urgent

Úterý Listopad 14 15:11:03 CET 2000

Dňa Ut, 14 nov 2000 ste napísali:
> Zdravim vsetkych,
>
> 	prosim, poradte mi ako sa da zapisat tabulka particii na disk bez toho, aby
> som stratil
> data, ktore tam boli pred modifikaciou /ak su vobec este tam :((/.
> 	Menil som distribuciu, z rh7 na mandrake 7.2 a nic ine som neurobil, iba v
> ramci
> extended partition som posunul swap na zaciatok byvalej ext2 a zapisal
> tabulku. Po tomto bol disk cisty. Najhorsie je to, na disku boli aj vfat
> particie s uzivatelskymi datami. Priblizne si pamatam, ake velke boli
> [...]

zapiste pomocou fdisk, nastavenie, ake bolo predtym, pokial na ten disk s
novymi particiami nezacnete zapisovat udaje, alebo formatovat, tak sa udaje
neznicia. Pre istotu by som si urobil zalohu pomocou dd if=/dev/hdx of=zaloha.
keby sa nieco nepodarilo mozete to dat spat a skusit znova.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk