[linux] Problem - dlhe

Peter Strazovec bubak na frix.fri.utc.sk
Úterý Listopad 14 20:59:02 CET 2000

Hojte.
Mam na pocitaci sietovku SMC etherCardPlus Elite (WD/8003 EP) a
zvukovku na doske s cipom CMI 8330. Mam linux mandrake 7.2 a jadra 2.2.17 a
2.4.0, v obych su ovladace pre tieto zariadenia ako moduly. Ked
inicializujem moduly na zakl. modules.conf, najskor sa natiahne zvukovka a
potom sietovka. Nejde ani jedna. V messages ani dmesg nenajdem vsak ziadny
problem. irq konflikt - nic. zvuk prehrat nejde, nehlasi vsak ziadne chyby,
ked sak menim hlasitost pomocou aumixu, zasvieti sa ledka na repracikoch -
ze prijimaju nieco. Sietovka - route stoji pred vypisanim infa o brane, ked
dam route add nieco, pise SIOCADDRT: Take zariadenie neexistuje. Ked pomocou
sndconfigu alebo rucne restartnem ovladace pre zvukovku, zrazu ide aj
sietovka aj zvukovka!
Ked sa pokusim zaviest moduly rucne pomocou modprobe, vsetky sa zavedu ok,
znovu nikde ziadne konflikty, az nato, ze nic nefunguje.

pouzivam moduly wd.o, sound, soundcore, ad1848, mpu401.

route vypise et0 , lo a caka

ifconfig nehlasi errors , ale vela paketov je dropped

najviac ma zaraza to, ze ked nabootuje, nainicializuje zvukovku, sietovku a
potom sndconfigom znovu natiahnem zvukovku, vsetko ide ako ma.

Ak set docitali sem , us teraz dakujem za ochotu
bubo