[linux] Viac sieti na jednom ethernete.

Michal Zimen mizu na nextra.sk
Středa Listopad 15 00:29:29 CET 2000

Ahojte

  Potrebujem na na jednom rozhrani rozbehat viac sieti.
  Ide o to ze Router je pripojeny ku sietam cez wireless.

  Jednotlive siete (uzivatelia) musia vsetky ich pakety smerovat
  na moj router, kde ich prefiltrujem a potom podla podmienok
  posle dalej.

  Skusal som to robit cez IP aliasing. Priradil som niekolko IP
  adries eth0 v zavisloti od poctu klientov a tak upravil smerovacie
  tabulky. (presnejsie sa vygenerovali same :) )

  V tomto mojom pripade som si nie celkom isty ci Router ide tak ako
  ma ist. Spojenie medzi klientami cez router sice funguje, ale
  ked som si pozeral ipchains -vL forward tak sa mi zdalo, ze cez jadro
  (chain forward) nesli ziadne pakety. (co podla mna ked routuje z jednej
  siete na druhu  musi prechadzat cez prestupny front !)
  ...poopravte ma ak sa mylim !

  Neda sa to vyriesit aj nejak inak ako cez IP aliasing, alebo to nejak
 upravit, zdokonalit ?

  Dik za rady

  					mizu

--