[linux] Tabulka partici - urgent

Martin Kavec martin.kavec na uku.fi
Středa Listopad 15 08:35:08 CET 2000

>si na to bacha. Asi najlepsi bude ten DiskEditor (ak sa vyznas).

Dik vsetkym, co sa mi zatial ozvali,

	pravdupovediac, taketo nieco sa mi este nestalo. Myslim, ze pricinou trochu
bolo
az prilis graficke rozhranie instalacia Mandrake7.2. Pri RH by sa mi to asi
nestalo.
Taktiez sa musim priznat, ze s takouto zachranou dat na disku nemam ziadne
skusenosti.
Zatial som si stiahol Norton_Utilities_200_5.0_618 z 'download.com' a v
priebehu dna sa na to
chystam pozriet.
	Zalezi mi hlavne na zachrane tych windowsokych particii. U nas v labaku je
to s propagaciou
Linuxu dost tazke, takze na ext2 particiach som nemal vlastne nic.

Wish me a luck.

Pekny den