[linux] 1.RH7.0 a modem 2.lokalizacia KDE2.0

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Listopad 15 09:30:21 CET 2000

On nov 15 2000 00:40 Svato Hamaliar wrote:
> Ahojte,
> nainstaloval som si novy RH7.0 a KDE2.0.
> Nestacim sa divit hlavne co sa tyka KDE 2.0 - to uz teda hej (akurat
> niektore
> styly robia podivne veci, na Desktope).
> 1)    Mam vsak jeden problem a to je ako to uz byva interny HSF modem
> (a zatial sa nechystam kupovat externy).
> Na RH 6.2 mi fungoval, ale binarny ovladac, ktory som pouzival
> bol len pod RH 6.2 a na 7.0 uz nebezi. Niekto tu uz o tom myslim
> aj pisal. Prosim ak najdete niekto niekde ovladac pre interny PCI
> [...]

Bohuzial, asi neporadim nic konkretne, ale asi sa bude treba obratit na
miesta skade si ziskal ovladac pre RH 6.2. Pokial to je vyrobca, tak ho treba
bombardovat a bombardovat poziadavkami na novy driver az kym ho nespravia.

S pozdravom

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk>            Vadium s.r.o.         |