[linux] bezpecny ipchains

Středa Listopad 15 10:46:33 CET 2000

-> > potrebujem nastavit firewall pomocou ipchains. Box na ktorom to mam
-> > nastavit je ale daleko, a ja mam na neho pristup iba cez telnet (resp.
-> > SSH).
-> > Vedeli by ste mi dat radu, co urobit (resp. neurobit) aby som si
-> > pridanim nejakeho pravidla neodsekol pristup  na box?

-> skus nieco ako
-> ./filter start ; sleep 120 ;  ./filter stop
-> a mas dve minuty na testovanie.

modelova situacia: filter start mi zakaze komunikaciu z masiny z ktorej som
prihlaseny. process bude killnuty (aleep 120 a filter stop tiez).
Kde som sa dostal ?

riesenie - spustit to cele cez nohup.

Alebo - prestudovat si poriadne problematiku a byt opatrny. MAt v pripade
problemu niekoho kto to moze rychlo napravit...

 Christian Science Programming: "Let God Debug It!".

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000