[linux] pine

Tomáš Kasperkevič tom na gpp.sk
Středa Listopad 15 11:26:40 CET 2000

cafte  nenastavoval niekedy niekto v pine nico ako spatnu adresu???
mam pusteny sendmail cize meno masiny je ine ako skutocna domena a mam problem s pine
a potreboval by som zeditovat polozku odkial ten mail prisiel!!!
cize nieco podobne ako vo win ze zadam adresu kam sa maju vracat reply odpovede na moj mail a pine si to uz nebude tahat zo systemu ako meno stroja na ktorom bezi ....

uz som nasiel moznost ako sa mu da upravit hlavicka pre reply  ale potrebujem aj upravit policko odkial sa ten mail poslal
nestaci mi moznost reply

dik rado