[linux] bezpecny ipchains

Středa Listopad 15 11:39:17 CET 2000

-> > -> skus nieco ako
-> > -> ./filter start ; sleep 120 ;  ./filter stop
-> > -> a mas dve minuty na testovanie.
-> >
-> > modelova situacia: filter start mi zakaze komunikaciu z masiny z ktorej som
-> > prihlaseny. process bude killnuty (aleep 120 a filter stop tiez).
-> > Kde som sa dostal ?
->
-> Preco by mal byt killnuty ? TCP connection sa ti za dve minuty nemusi
-> timeoutnut.

nie timeoutnut ale ked das reject moze byt socket nasilne uzavrety pretoze
spojenie bolo prave zakazane :)

Uz sa mi to raz stalo, bolo to sice FreeBSD ale nie som si isty ci by sa to
nestalo aj na linuxe...

 WinError #99999: Out of error messages.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000