[linux] pine

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Středa Listopad 15 12:35:23 CET 2000

On Wed, 15 Nov 2000, [iso-8859-2] Tomáš Kasperkevič wrote:

> cafte  nenastavoval niekedy niekto v pine nico ako spatnu adresu???
> mam pusteny sendmail cize meno masiny je ine ako skutocna domena a mam problem s pine
> a potreboval by som zeditovat polozku odkial ten mail prisiel!!!
> cize nieco podobne ako vo win ze zadam adresu kam sa maju vracat reply odpovede na moj mail a pine si to uz nebude tahat zo systemu ako meno stroja na ktorom bezi ....
>
> uz som nasiel moznost ako sa mu da upravit hlavicka pre reply  ale
> potrebujem aj upravit policko odkial sa ten mail poslal
	pokial chces zmenit polozku From: <xxx na yyy.sk> tak pokial viem,
smies v pine zmenit len domenu (yyy.sk), je to asi druha polozka v
.pinerc; user-domain. Ak chces zmenit aj meno (xxx) budes musiet pouzit
(tak ako uz pisal Fantomas) sendmail (http://hroch.zero.sk/ako_na.shtml -
Sendmail a dial-up (slovensky preklad)).

						Marx