[linux] Viac sieti na jednom ethernete.

Michal Zimen mizu na nextra.sk
Středa Listopad 15 18:28:26 CET 2000

On Wed, 15 Nov 2000, Marcel Telka wrote:

> Date: Wed, 15 Nov 2000 09:27:54 +0100
> From: Marcel Telka <marcel na telka.sk>
> To: linux na rak.isternet.sk
> Subject: Re: [linux] Viac sieti na jednom ethernete.

> Asi by to chcelo presnejsi popis situacie, ale podla uvedeneho sa mi zda, ze
> Ti to funguje tak, ze pri pokuse  o routovanie cez router do toho isteho
> segmentu sa vygeneruje ICMP redirect a tym padom uz dalsia komunikacia nejde cez
> ten router.

.... To som si prave vsimol. Ked este nepozna mac adresu toho stroja pokusa
sa ist na router a vtedy sa vygeneruju hlasky toho typu ze
	"...ICMP redirect... bla bla"
Lebo pokusal som sa zastavit pingovanie (icmp) v ipchains na fronte forward,
ale neslo to! Bude to tym IP redirectom.

Da sa to nejak spravit ??
   Potrebujem aby vsetky pakety isli cez Router !

   Dik za pomoc

   						Mizu

--