[linux] nastavenie kurzoru

carcass carcass na gmx.net
Středa Listopad 15 16:51:49 CET 2000

zdravim,
kde by som mohol najst zoznam vsetkych <ESC> kodov pre nastavenie
kurzoru ? v man console_codes sa o tom moc nepise. Zacal som pouzivat
fb konzolu a ten defaultny kurzor je otrasny. Hodil som do rc.local
echo -e '\033[?17;0;64c' pre vsetky tty, ale staci ked potom spustim
vim alebo nieco podobne a kurzor sa zase prepne na povodny. Ako mozem
nastavit aby default kurzor bol ten cerveny neblikajuci ramcek ?
btw, existuje nieco na zobrazovanie pdf a ps, pripadne aj web browser
pre framebuffer konzolu ? este keby podporoval aj ISO-8859-2... ;)))
fbi je sice cool, ale fbgs toho moc neprecita

...smrt iXom ;)

--

			carcass

sakra, musim teraz este nastavit vacsi wrapmargin vo vim ;)