[linux] benchmark pod linux

Středa Listopad 15 20:05:17 CET 2000

On Wed, Nov 15, 2000 at 06:35:26PM +0100, Roman Boba wrote:
> Jasne, suhlasim so vsetkym, len netreba zabudnut, ak chces dostat z IDE
> ATA100 dostatocne velky tok, moze sa ti stat na rozdiel od SCSI, ze zataz
> tvojho procesora sa vysplha na 90 % len vdaka I/O operaciam.  Cize data by
> tiekli, ale nema kto s nimi dalej pracovat. .
No ale podla mna je furt lacnejsi cluster s IDE ako jeden pocitac s SCSI.

Ono je zrejme pravda ze 10000SCSI > 7200IDE. Avsak ukazte mi niekto relanu
situaciu, kde je za sumu penazi x ziskate vacsi vykon s SCSI.

> Roman
No este keby si normalne kvotoval tak by to bolo uplne super.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
/* vsprintf.c -- Lars Wirzenius & Linus Torvalds. */
/*
 * Wirzenius wrote this portably, Torvalds fucked it up :-)
 */