[linux] mysqlimport

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Středa Listopad 15 15:35:43 CET 2000

Spusti mysql (mysql -u user -p moja_databaza) a tam napis:

mysql> LOAD DATA LOCAL INFILE "nazov_suboru.txt" INTO TABLE
tvoja_tabulka;

subor 'nazov_suboru.txt' by mal mat strukturu (priklad z dokumentacie):
`Whistler'  `Gwen'      `bird'      `\N'        `1997-12-09'       `\N'
t.j. data su medzi dvoma'' a su oddelene pomocou tabulatora. \N znamena
NULL hodnotu.

BTW: skusal si sa pozriet aj do dokumentacie resp. manualu pre MySQL?
Bol by si mozno prekvapeny kolko zaujimavych veci tam je napisanych :-).
Odporucam hlavne cast *MySQL* Tutorial.

Zdeno