[linux] Trochu OT: Telnet vo Win2000

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Středa Listopad 15 22:22:06 CET 2000

Hi all

Neviete niekto aky typ terminalu treba nastavit ak sa telnetnem
na unix telnetom z w2k? Sam o sebe tvrdi ze vie ansi, vt100 a vt52,
ale ani jedno z tychto nastaveni nie je to prave orechove. Ak nastavim
typ terminalu na linux, funguju dokonca aj farby, ale nefunguju
vseliake semigraficke znaky a F1-F12 a tak. Konkretne mi ide o
spojazdnenie mc tak aby to aj nejako vyzeralo (najlepsie uplne ako
na konzole :).

Matus

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na post.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm

PS: Trosku OT je to ze ten unix je FreeBSD ...

PS2: Mimochodom, nejde mi teraz o vyber najlepsej nahrady za telnet z w2k,
ani o to ci je lepsie ssh, len o to, ktory termcap entry mam vybrat, ok?