[linux] mysqlimport

Lubos Barbora lubos.barbora na izomat.sk
Čtvrtek Listopad 16 08:40:15 CET 2000

Dakujem za radu, ja som to uz urobil podobnym sposobom nasiel som to na:
http://www.mysql.com/documentation/mysql/bychapter/manual_Reference.html,

mysql> LOAD DATA LOCAL INFILE "nazov_suboru.txt" INTO TABLE
>moja_tabulka fields terminated by `|`;

pretoze data som mal v textaku oddelene " | "

mam vsak problem pretoze tabulka obsahuje data s diakritikou a ked si ju
chcem pozriet cez
>select * from moja_tabulka
tak mi uloha zamrzne a musim mySQL natvrdo ukoncit

mohol by si mi s tym poradit

Dakujem.