[linux] Linuxnews site

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Čtvrtek Listopad 16 14:20:05 CET 2000

Robert Madaj wrote:
> vdess>  Dost mi vadi, ze nemame ziaden spravodajsky site o linuxe. Takze som
>
> www.sklug.sk ?

To je naozaj nanajvys aktualny spravodajsky sajt o linuxe ;;-)))

Co ma na tom stve je, ze som sa uz X-krat (> 2) ponukol, ze si najdem
ten cas a pomozem s tym (alebo takmer s cimkolvek), ale odozva smotanky
(kysky?) SKLUGu je vzdy asi takato: "Pockaj, dame ti vediet." Tak cakam
uz niekolko mesiacov (> 6). Naposledy sa o tomto hovorilo na Vikende s
Linuxom vo Zvolene.

Medzitym moje pracovne zatazenie nezadrzatelne rastie, takze to dopadne
asi tak, ze ked sa konecne rozkyvu, odpoviem im: "Mily drozde!"

Stevo
--
http://www.isnet.sk/petrucha