[linux] PPP s par. kablom medzi WIN a Linuxom

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Čtvrtek Listopad 16 15:14:03 CET 2000

Zdravim,

 mam jednu otazku, ktora mozna nejakych hardcorovych clenov urazi alebo rozculi
pretoze je tak trosku obsolete a jasna ale napriek tomu chcem zistit skutkovy
stav veci.

Vymyslel uz niekto prepojenie paralelnym kablom medzi Win9x a Linux?
V HOWTO to nevedia a to uz pekne dlhu dobu.

Ale napada ma taka vec, ze na mojom Visorovi ked sa chcem pripojit na PC
(Win9x) cez infra tak simulujem akusi komunikaciu PPP na direct cable
connection (Win9x) kde davam wait for CLIENT a potom send CLIENTSERVER.
Sice mi to nejde(ale malo by ist pretoze je to standardny postup pre Palmy) ale
napriek tomu si myslim, ze toto je ta cesta, ktorou sa treba uberat.

Preto sa pytam ma niekto prehlad o tom co vlastne lezie v komunikacii vo Win9x
pri direct cable conection.

DIk

			Hanus

P.S. Dufam ,ze nikomu nedube robit problem abstrahovat od seriovej linky a
paralelnej(v danom pripade je to irelevantne).