[linux] Linuxnews site

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Listopad 16 21:12:16 CET 2000

Ahoj,

> To je naozaj nanajvys aktualny spravodajsky sajt o linuxe ;;-)))
>
> Co ma na tom stve je, ze som sa uz X-krat (> 2) ponukol, ze si najdem
> ten cas a pomozem s tym (alebo takmer s cimkolvek), ale odozva smotanky
> (kysky?) SKLUGu je vzdy asi takato: "Pockaj, dame ti vediet." Tak cakam
> uz niekolko mesiacov (> 6). Naposledy sa o tomto hovorilo na Vikende s
> Linuxom vo Zvolene.
>
> Medzitym moje pracovne zatazenie nezadrzatelne rastie, takze to dopadne
> asi tak, ze ked sa konecne rozkyvu, odpoviem im: "Mily drozde!"

Stale je to aktualne, treba napisat do sklug na rak.isternet.sk. Momentalne
potrebujeme pomoc s prekladmi (ako vlastne stale). Dalej sa robia stranky
o lokalizacii a dalsie veci, staci sa ponuknut, co konkretne chcete robit,
nieco sa najde. Neviem, kto Vam odpovedal, ale myslim, ze pre Vas pracu
najdem, ak ste naozaj ochotny nieco pre Linuxovu komunitu spravit.

     S pozdravom,
       Juraj Bednar.