[linux] Diskless klient.

Peter Osicka osicka na pobox.sk
Pátek Listopad 17 06:35:34 CET 2000

Zdravim,

po urcitom case sa mi s pomocou remote-boot howto
podarilo rozchodit niekolko bezdiskovych klientov
ktorych dosky podporuju network boot. Vsetko pracuje
tak ako ma. Problem ale vidim v upgradoch, kedy pri
niektorych, hoci trivialnych konfiguracnych zasahoch
je nutne vytvarat novy image vzorovej instalacie.
Aby som to este priblizil ide o obraz linuxu, to
znamena, ze na tychto klientoch by mal bezat linux a
nikdy nic ine.
Z toho dovodu sa pytam: Ak mam to stastie ze klienti
mozu byt linux, existuje aj ina moznost ako sprostredkovat
nejaku vzorovu instalaciu zo servera klientom v sieti (X-server)?
Viete prosim o nejakych dokumentoch, ktore sa tymto problemom
hlbsie zaoberaju?

S pozdravom,
Peter Osicka.