[linux] CD ROM LMSI205

Polacek polacek na top.vud.sk
Pátek Listopad 17 19:43:58 CET 2000

Mam dve otazky:
1.Podarilo sa mi ziskat stary pocitac I386 40MHz,  8MB RAM, 1.2 GB HDD,
ktory snad nebude nikomu chybat. Chcel by som sa  na nom naucit instalovat
LINUX (pracovnu stanicu, pokusny server pre WWW , Sambu a...). Bude sa to
dat nainstalovat nato ?
2.Mam aj stary CD ROM od vyrobcu LASER MAGNETIC STORAGE INTERNATIONAL
COMPANY,  TYPE CM 205. Nema to konektor IDE ale nejaky 16 pinovy, doska ma
oznacenie oznacenie CM250 (PCA 9764)  . Nie su od toho ziadne papiere ani
disketa, asi to nebolo nikdy pripojene. Pozna to niekto? Dalo by sa to
pripojit k tomu pocitacu a instalovat z toho LINUX? Ak by ste mali ovladace
k tomu CDROMu pre DOS zaujimali by ma aj tie.

Za odpovede vopred dakujem
Martin Polacek