[linux] CD ROM LMSI205

Maros Klempa klempam na protherm.sk
Sobota Listopad 18 13:21:36 CET 2000

2. To je stara SCSI CD mechananika ktora mala vlastny maly SCSI radic. Bez toho
ju len velmi tazko rozchodis. Ale mozno by sa chytila na nejakom normalnom starsom
SCSI radici.
Apropo, LASER MAGNETIC STORAGE INTERNATIONAL bola v skutocnosti divizia
Philipsu na vyrobu CD mechanik. Daj na Altaviste vyhladat text CM205 a dostanes
cez 200 odkazov.

Maros Klempa