[linux] Trochu OT: Telnet vo Win2000

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Sobota Listopad 18 16:25:34 CET 2000

yo, funguju

> funguju ti funkcne klavesy ked definujes na oboch stranach ANSI ?

bohuzel

> alebo si nastavujes v emulatore jeden typ terminalu a na
> serveri druhy a
> skusas co sa da?

Presne tak :). Najprv som vyskusal vsetky logicke kombinacie a potom aj
dost vela nelogickych. F* takmer funguju ked nastavim term=xterm,
teda ked zmacknem f*, na terminali to vyhodi nieco v style [[^3, este
som to neskusal v mc rozchodit pomocou learn keys, ale aj tak je to jedno,
lebo ked nastavim na serveri xterm, tak to sem tam vypise nejake haluze
(xterm-color ma k tomu dokonca aj farby, ale rozhasene). Ked nastavim
nieco ine ako xterm, tak stlacenie f* neurobi vobec nic.

> Ak ti funguju farby vzdy, skus nastavit
> terminal vo w2k
> vt100 a na serveri vt220. Alebo, funguju f* ked mas ANSI na
> oboch stranach?

farby funguju pre linux a xterm-color, f* "funguju" pre xterm a xterm-color,
inac mam len cb terminal bez f*

asi si budem musiet metodou pokus omyl vyrobit vlastny termcap entry,
ale to by sa mi najprv muselo chciet ...

Matus

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na post.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm