[linux] WINS v sambe

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Neděle Listopad 19 10:37:06 CET 2000

CAute,

 mam taky problem v sambe 2.0.7 , ze ked si nastavim server aby mal WINS
support tak nedokaze niektore mena resolvovat.
konkretne ked mu nedam dns proxy nedokaze vratit ip adresu cez

nmblookup -R -U mojserver menohladaneho

ani jedneho kompa iba mna. ked ale dam dns proxy tak to uz ide. ale aj tam
je hacik a sice. ak je dns domena napr: linux.sk  a komp ma dns zaznam
kompik.linux.sk a aj v microsoft sieti sa vola kompik je to v pohode.
Ale ak sa v microsoft sieti vola inak napr. kompik1 tak ho uz neresolvne.
Alebo co je horsie ak je nahodou v dns, zaznam pre kompik1.linux.sk tak to
resolvne nanho co je uz totalne zle.

proste nehlada tie mena cez broadcast a to je spatne i ked som nastavoval do
 name resolve order = bcast
iba broadcast tak on to veselo asi ignoruje a stale skusa iba ten dns.
Ked ale dns proxy vypnem tak nenajde nic. Ludia poradte ako na to.

DIk

		Hanus