[linux] Trochu OT: Telnet vo Win2000

Pondělí Listopad 20 10:30:06 CET 2000

-> U mna funguje korektne mc len vtedy, ked ho spustam do xtermu s prikazom
-> xterm -e mc -c
-> Vtedy funguju dokonale vsetky skratky a neviem cim to je. Treba skusit
-> learn keys.
-> A co sa tyka zobrazenia, tak mam taku skusenost, ze pod winom to zavisi od
-> programu a nie od termu. SecureCRT mi napriklad pri backspace vypisovalo
-> ^h a zaroven pustene putty na tom istom mieste fungovalo korektne.

yo, zakladny omyl... securecrt ti nevypise nic. akurat niektore terminaly
pouzivaju znak DEL (^?) a niekore BS (^H) To sa da vacsinou definovat v
nastaveni klavesnice - co posiela klavesa backspace.
Ak ti terminal posle ine ako ma nastavene un*x, ten to neinterpretuje ale
posle naspat prelozeny ctrl znak ako ^H alebo ^? ...

 I wonder how much deeper the ocean would be without sponges.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000