[linux] Wireless connection...

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pondělí Listopad 20 13:28:59 CET 2000

On nov 20 2000 12:31 Jarry guru wrote:
> Ved nebud partizan, a prezrad viac! Nasiel som to sice na
> webe (http://www.proxim.com), ale aky mas typ (USB/PCI/modem?),
> kde si to zohnal, kolko to stalo, tips&tricks, atd...

Ufff. Nie som partyzan, len ...

Mame dve take karty. Su ISA. Ako sme ich zohnali neviem. Neviem ani kolko
stali (bolo to asi pred rokom a nekupoval som ich ja...). Viem ze niekde v
Cesku sa tomu niekto aktivne venuje.

Volaco k tomu (drivery a nejake pdf-ko) mam na
ftp://ftp.vadium.sk/linux/other/symphony/ ale skade to pochadza, to sa nevie :-)...

BTW, prepajaju dva body na vzdialenost cca 1 km (+- autobus, nemerali sme
to) medzi ktorymi je viac-menej priama viditelnost (az na ten jeden strom,
ktory v lete ked ma listy je temer nepreviditelny :-))). Na jednej strane mame
malu vsesmerovku (dodana s kartou) a na druhej "malu" smerovu antenu.

Ahoj

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk>            Vadium s.r.o.         |