[linux] Vzdialeny seriovy port

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Pondělí Listopad 20 19:50:11 CET 2000

Popis situacie:

Na jednom skladovom pracovisku potrebujem pripojit k pocitacovej sieti
citacku ciarovych kodov (taku tu lopatku, ako ju maju v obchodoch pri
pokladni ) s pripojenim na seriovy port. Aplikaciu citajucu kody vyvinie
nas programator pod MS Win9x. (sorry). Kedze nemam dostatok silnych
masin na rozdavanie, myslel som, ze by som tam dal nejaku 386 s Linuxom
a seriovy port tohto pocitaca, kde by bola pripojena citacka,
spristupnil nejako (ale ako ???) tomu programatorovi po sieti do jeho
WinXX.

Ako na to?
Viem, ze Samba dokaze spristupnit disky a tlaciarne (myslim paralelne),
ale vie spristupnit aj seriovy port?
Pobezi Samba na 386DX40 /4-8 MB?

Vdaka.

mior