[linux] Wireless connection...

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Úterý Listopad 21 07:24:17 CET 2000

Robert Madaj wrote:

> nemerali sme
> jeden strom,
>
> netreba na smerovu antenu povolenie telekomunikacii, alebo
> vysielaju v nejakom "volnom" pasme?

Na wirwless technologie pokial su unas certifikovane nepotrebujes.
Tam je globalne povolenie. Ine je to na inich pasmach ale aj tam sa
hovori o wykone nie o antenach. jedini u koho sa spominaju anteny su
obcianske radiostanice (CB) tam je obmedzeny vykon aj typ anteny, nesmie
byt smerova.

--
|otazka na radio jerevan: Jsou Windows 95 vir ? |

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000