[linux] Wireless connection...

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Listopad 21 12:39:29 CET 2000

> Uf,uf,uf! Naozaj 1km? Lebo v materialoch, ktore som si o tom stiahol
> z ich webu sa udava 150m v budove, alebo 300m volne prienstranstvo.

To je s dodanymi malymi vsesmerovkami...

> Zeby tak pomohla smerova antena na jednom konci? A tu ste kupili s tym,

Samozrejme, ze ta antena pomoze :-))). Tu sme kupovali bud od
www.ferimexit.sk, alebo sme si ju vyrobili viac menej sami. Uz presne neviem... :-)

> alebo niekde inde? Lebo ja teraz premyslam, ci mi to bude fungovat na
300m
> + 3 panelove mury medzi tym. Ale zatial aj tak neviem, kde sa to da

Tak toto asi tazko. 2.4 GHz cez 3 panely asi neprejde. To by tam miesto
anten muselo byt delo :-))) .... mozno by sa dali pouzit nejake odrazy....

> zohnat ani kolko to stoji...

Neviem kolko to stoji, ale myslim ze par tych kariet stoji asi tolko ako
jedna klasicka mikrovlnna karta (t.j. malo by to byt do 15k Sk).

S pozdravom

--
| Marcel Telka <marcel na telka.sk>            Vadium s.r.o.         |