[linux] multiportove karty

Jan Benadik jbenadik na elas.sk
Středa Listopad 22 16:31:28 CET 2000

Odporucam namiesto multiportovych kariet terminalovy koncentrator, ktory je
sice drahsi, ale podstatne variabilnejsi.

Dobre skusenosti mam s Chase IOLAN ( existuje 4, 8, 16 portova desktop aj
rack verzia, dokonca aj verzia s portami 422, ale ta ma urcite obmedzenia na
dodavky ). Vstupom je lubovolny ethernet ( koax, RJ45, Canon D15 ), vystup
bud RJ45, alebo Canon D25F ( len desktop verzia ). Sucastou dodavky su
zdrojove kody demona, velmi dobre funguje na pripojenie terminalov, seriovych
tlaciarni aj roznych pristrojov na seriovu komunikaciu. Bezproblemove
zariadenie, ma dozivotnu zaruku ( okrem zdroja ).

beno

Ing. Jan Benadik
ELAS, Ltd.
Vinohradnicka 6