[linux] Vymena diskov

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Středa Listopad 22 16:04:34 CET 2000

On Wed, Nov 22, 2000 at 03:05:28PM +0100, Marian Cavojsky wrote:
> Dňa St, 22 nov 2000 ste napísali:
> >

> Nie som si celkom isty, ale viac ludi sa ozvalo, ze sa lilo neda nainstalovat
> na hdb. Budete si musiet pripravit bootovaciu disketu s jadrom, alebo do win
> skopirovat jadro a loadlin.exe, aby ste mohli spustit linux z hdb.

mozem potvrdit, neda sa (alebo aspon som neprisiel na to, ako ho dokopat)

> Inak nemusite to prehadzovat, ak oklamete win parametrami lila (map-drive,
> bios). Budu si mysliet ze su na prvom disku a spustia sa.

konkretne:
other=blabla
map-drive=0x80
  to 0x81
map-drive=0x81
  to 0x80

  a fungujes..odskusane, overene, bezim na tom uz asi rok

  	peter

--
E-mail: Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk	TTC Telecom s.r.o.
               cisco na ttc-telecom.sk	B.Nemcovej 32