[linux] mail vo fronte

Oskar Stolc stolc na intrak.tuke.sk
Středa Listopad 22 21:58:24 CET 2000

Caute,

zaujimalo by ma, ako by sa dala realizovat nasledovna vec:

Posielam mail na existujucu emailovu adresu. Moj mailer
ho chce dorucit, ale zisti, ze adresa je docasne
nedostupna (nejaky robotnik prekopol krompacom linku
veducu ku vzdialenemu serveru, na ktory posielam mail).
Informuje ma - posle mi varovny mail, ze sa dopsial nepodarilo
dorucit mail. Medzicasom linku na drujem strane opravili a
viem, ze je priechodna...

Ako donutim mailer, aby mi vysiaci mail vo fronte skusil znova
dorucit? (Viem, ze to furt skusa dokola v nejakom casovom
intervale, ale ja to chcem poslat hned)

Potreboval by som to pre sendmail aj pre postfix.

Da sa to?

s pozdravom,

					Oskar