[linux] sk klavesnica v kde2

Sobota Listopad 25 13:30:34 CET 2000

On Sat, Nov 25, 2000 at 12:17:54PM +0100, Marek Simon wrote:
> Ahoj,
> mam problem nastavit subj. V nastaveniach som nasiel len nefungujucu
> sk klavesnicu.
> Skusil som aj Salov xkbsel, ale ten hadze core, kde je stary dobry kikbd ?
> Ma este niekdo podobny problem ?
No ja xkbsel úspešne používam už prakticky odkedy to Stano dade ohlásil
(myslím že to bola 0.12ka) a ide mi to aj pod kde2. Používam tú textovú
verziu, a ako teraz kukám -aw ide tiež. Len som to musel napasovat lebo ja
nemám primárnu anglickú ale nemeckú (ale už sa nepamätám čo presne som menil).

S pozdravom,

Peter Šurda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
                NT, now approaching 23x6 availability.