[linux] Instaloval uz niekto Sybase?

Jozef C. Chocholacek Jozef.Chocholacek na qbizm.com
Pondělí Listopad 27 08:38:48 CET 2000

    Treba spustit /opt/sybase/install/sybinit a nakonfigurovat si
engine. A predtym najlepsie precitat dokumentaciu z doc rpm-ka. Ja si
na to vzdy volam kamosa :)

J.Ch.
--
Ing. Jozef Chocholacek                  Qbizm technologies, Inc.
Chief Project Analyst                   ... the art of internet.