[linux] Ako to je mozne ....

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Pondělí Listopad 27 07:52:05 CET 2000

On 26 Nov 2000, at 22:26, Lubor Kacian wrote:

> [...]
Deje ale treba davat pozor... Ak mas nejaky projekt, daj o nom
vediet ludom. Mimochodom to ze sa neupdatuje linux.sk je koli
vytazenosti ludi okolo linuxu. (Neviem ci pracujes ale ak ano a nie
je to v statnej organizacii potom ti vela volneho casu neostava.)

> Tiez som si uz zvykol, ze vsetko radsej hladam na .cz a tam najdem aj
> to co je na .sk (aj ked je toho hodne malo).
> Tiez som sa chcel stat clenom SKLU-gu, ale naco ?
Napriklad nato, aby sa mohli z clenskych prispevkov organizovat
nejake tie akcie (Linux weekend) napriklad na poslednom bolo ak
si dobre pamatam 6 slovom sest clenov SkLUGu. Zvysok ( a bolo
ich dost) boli priaznivci Linuxu. Je osobne som clenom a platim
clenske. Necakam ze budem nejako ospevovany alebo co ale to je
moj sposob ako podporit sirenie Linuxu v podmienkach ked 1/5
ceny pocitaca je jeho OS. A pritom je aj ina moznost len o nej
ludia nevedia. Mimochodom, ospravedlnujem sa vsetkym v tejto
konfere za tento OT. Oboch stazovatelov vyzyvam aby presli s
touto debatu na Mailing list SkLUGu na tomto serveri. Tam sa vam
budu venovat zodpovedny.
Aazh